Popular Posts

Tuesday, December 28, 2010

.: friends :.

setiap manusia akan ade member2 tak kire la same ade rapat atau pn biase je. same gak mcm aku.. dan diorang nih antara member2 yang aku sayang sangat..
walaupun mereka jauh, tapi bagi aku mereka sentiase dekat di hati..

classmate
Haniey : classmate, roomate. mmg best!

Afiq Affandi Jamaluddin : salah seorang sahabat baik aku.. dan merangkap adik '2 ari' aku gak..
;)
Nurul Safinah Shahairi : sahabat aku yang paling baik. dan paling sayang..
Termizi Bahari 
Dean Ramdan : classmate aku ms sme2 study kt penang dlu..
Dauz : pn kenal ms kt penang
Rayner
Izreen Immarni : pernah sme2 b'kongsi susah dan senang dgn aku dlu..
da mcm kakak aku sndri..


teman-teman sepermainan
Noor Hayati Mazlan 

: teman berkongsi suka dan duka aku dari dulu sampai la sekarang. dari dia kurus dan slim sampai la tembam, hati dia tetap same macam atie yang aku kenal dulu. tak berubah..    :)
Farrah Idzana Hashim : dia nih dok depan rumah aku je. skang da keje kt RTM. kami da jarang jumpe sbb masing2 da sebok.. tp aku tetap sayang kawan aku nih.. :)










1 comment:

  1. mekasih dear,,, huhuhu.. curi gmb0r kt fb.. tapi xpe gambar yg comel hahahha.. =)
    ~ko pun kawan terbaik aku

    ReplyDelete