Popular Posts

Thursday, January 6, 2011

al-kisah

perkenalan secara x sengaja oleh seorg kawan aku yg agk 'awww' di PV10..
bg aku ms tu dia seorg lelaki yg agk concern dgn keadaan aku dan sahabat aku yg mmg susah ttg wang ringgit. bkn b'mkne kami boros, tp hidup di KL, biase la, semua nye prlu kn duit.. dan kami pulak sentiase 'kering'!
satu ari tu, berlaku la satu pertengkaran antara aku dan seorg housemate, yg menuduh aku cube menikam belakang nye 

dan merampas boyfriend nye! alamak aii... 
bermula dari tu, byk dugaan aku terima. antar nye ade antara kawan2 aku yg mengaku yg asyraf ni da jnji nk kawen ngn dia la, aku ni syok sendiri la, family asyraf x restu hubungan kami la. macam2.. tp dgn kesabaran yg ade akhir nye, kami ke jinjang pelamin gak..


dan dikurniakan 2 org cahaya mata yg comel2 belaka. alhamdulillah...



No comments:

Post a Comment