Popular Posts

Friday, January 21, 2011

~ Cameron Highlands ~

akhir nye sampai gak rezeki aku nk g cameron highlands. saje nk bwk ank jln2. kesian kt diorg, terperap dlm umh je..
ktorg gerak g sane ari isnin petang. tp ari ahad tu ktorg gerak gu KL dulu. request dari husband aku, ajak tido umah mertua. so, aku ikut je la..
sebelum gerak gi cameron tu, ktorg ade la discuss sket nk ikut jln mane. aku da suggest Simpang Pulai, sbb org kata jalan tu x de la bengkang bengkok sangat mcm ular kene palu. jln pn besar.. tp d sebab kn suggestion aku x mendapat tempat d hati, terpakse la ikut jln Tapah.
bengkang bengkok giler! aku yg x pernah2 mabuk naik kete pn terase mcm mabuk je.. nasib baik x muntah. cuma Farish je muntah. merasa gak la aku mandi muntah anak aku yg sorg tu. lenjun belakang aku..
keadaan ms tu pn mcm da x terkawal. malam, gelap! jalan sempit sgt. tawakal jelah. Alhamdulillah, sampai gak akhirnye kt Tanah Rata..
masuk je dlm umah tu, lepas settle kn ank2, aku pn kene la mandi. takkan nk tido ngn muntah kowt kn..
punye la sejuk! mandi ngn air suam pn x terasa suam nye.. cepat sgt sejuk nye!
ni antara pic2 ktorg kt sane..






















No comments:

Post a Comment