Popular Posts

Monday, January 3, 2011

ape masalah kau ngn anak2 aku??

kalo korg ade ank pn, korg msti sakit telinga dan bengang giler kn kalo ade org ngate ank2 korg.. serupa la mcm aku.
nnti aku citer..
ade la 1 ari tu, aku ngn suami bwk la ank2 ktorg nih g 1 umh yang x bape nk besar, dan x bape nk ramai penghuni dlm umh tu. sorg tua dan sorg lg x bape nk muda laa.. kire2 mcm nk ke arah tua gak laa..
dari ms perjalanan ktorg nk ke umh tu, ank2 ktorg ok je. merengek pn x.. tp bile sampai je, ank ktorg yg sulung tu mula wat perangai.. nk tau nape?
sbb yg x bape nk muda tu tibe2 je dtg terkam nk dukung ank aku. mau nye x terkejut bdk tu! lain kali approach la dlu pelan2.. lembut2 kn ati bdk tu dlu. ni x, main serbu je.. kalo org tua skali pn, tibe2 ade yg dtg terus peluk, x ke mkn penampar?? adoyai..
bile ank ktorg tu da start wat perangai, mmg susah laa.. semua bnde x kene. rs mcm nk blk time tu gak..
yg paling aku x ske, lepas beberapa ari kejadian tu, telinga aku ni di santap ngn ayat "Farisya tu PERAK".. PERAK ko kte ank aku?? ko phm x mksud PERAK tu hape?? ank Ku PERAK ke, ko yg PERAK sbb x prnh tgk ank aku?? mangkok tol laa!! cuba ko flash back blk ape yg ko wat sampai bley mendatang kn kePERAKan ank aku tu.. ternyata ko yg PERAK sebenar nye..
so, kpd manusia itu, better u behave yourself went you see my daughter after this. don't try to scare her again! if i heard any word PERAK or anything else that make me sick, i will slap u in front of everyone..
huh!!

bley je kalo nk marah anak aku asal kn kne dgn kesalahan diorg. aku pn x kesah, demi kebaikan diorg gak.. tapi kalo dah sampai pkai ayat yg menyakitkan telinga sdg kn kesalahan tu dr individu lain, mau kne lempang gak ngn aku..
dush! dush! dush!!

No comments:

Post a Comment